Re: [LINUX:3114] QNX i duydunuz mu ???

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 6 Nov 1997 16:04:20 +0300 (EET)

On Thu, 6 Nov 1997, Cihan Ozgen wrote:
> QNX firmasinin pc icin yapilmis bir OS u var bunu sitesinden 1 demo
> disket olarak download edip makinanizi bu disketle acabilirsiniz...
> hafif bir kernel ,gui,dynamic html destekleyen bir browser (yanilmiyosam
> bazi scriptler yok),vs... gibi guzel ozellikleri var..
> biz arkadaslarla download edip calistirdik ama ne yazikki inceleme
> firsatim olmadi , yinede ilk izlenimim hizli calisiyo olmasi (buda dogal
> herhalde topu topu bir disket) ve hos bir gui si olmasi...
> zaten su anda bundan fazla verecek bilgimde yok

QNX cok lite bir isletim sistemi... Cok kucuk, cok cici...
www.qnx.com'daki formu doldurursan sana system architecture kitabi ve
tisort bile gonderiyor... gomulu sistemlerde de kullaniliyor... 600kb'de
web sunucusu ile de yuklenebiliyor... ;-)

cok cici, ne istersen salt onu aliyorsun... posix compliant...

Burak

- http://www.linux.org.tr -- Yavuz'un komur karasi gozleri gibin...