Re: [LINUX:3112] Re: Xwindows kullanmyayi sevenler icin

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Wed, 05 Nov 1997 16:41:14 +0200

KDE guzel bir uygulama
ancak benim makinam da arayuzu 5-6 gun sonra gocuyordu
sonra arayuz o kadar guclu degil
10 tane kadar islem actiginizde kilitlenme size cok yakin bir son olabiliyor
heh aklinizda olsun dedim
su an standart arayuzu (fvwm95) kullaniyorum,
gerci KDE yi ozluyorum ama kilitlenmeye de tahammulum yok
su ana kadar arayuzum 1 ay hic kilitlenmedi
(bu X client ine ne kadar bagli bilemiyorum ama :-( )
50 nin uzerinde islemi ayni anda yaptigim halde bile
baska arayuzler de var mesela Enlightenment (cok hos ama renk olayi fazla),
MlvWm (MAcintosh a benziyor) ve QvWM (win95 e cok benziyor) vs vs

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i