Re: [LINUX:3081] Re: Ynt: Re: Geocities Hack edilir

Sait Karalar (k-sait@bimel.com.tr)
Mon, 3 Nov 1997 13:13:21 +0200 (EET)

:)) o maili iyice okursan, en altinda bunu belirttigim dikkatini
cekmistir, shadow olayindan sonra ise yararligi kalmadi, ancak hala
cgi-bin in executeable ligini kullanarak bazi seyler yapilabildigi, ancak

ynx in son version ile ?`....` icinde onlem alindigini da belirtmek
lazim...
!ama denemeden ise yaramadigini bilmek iyi bir ogrenme yolu degil diyorum`

yine de baslamak icin iyi bir nokta olabilir tabi...!

On Sun, 2 Nov 1997, Kaan Gunes Celik wrote:

> +++Selamlar. Ustteki olayi hala kullanan var mi acaba merak ettim. Yaklasik 3
> senelik yontemdir ve bu 3 yilda gercekten guvenlik onlemleri cok artirildi
> :)))
> Ama yine de tebrikler
> Kaan

~ Sait K. METU-CC