Re: [LINUX:3053] Re: imdatt

Murat Hatipoglu (hatip@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 30 Oct 1997 20:11:47 +0300 (EET)

Neden kimse ppp baglanti yapmak icin "dip" kullanmiyor. Adamlar
oturup yazmislar. Gayet de iyi oluyor. Biz bir aksak kasma sonucu dip ile
olayi halletmistik. Ayrica /usr/doc altinda dip ile ilgili dok. lar
arasindaki bir shell scripti de modify ederek (bu script icerisinden dip
scriptiniz cagriliyor) cok saglikli bir baglanti yapabilirsiniz. /etc
altindaki gerekli dosyalarin degistirilmesi, routing table in
duzenlenmesi.. etc..
Saygilar.

Murat HATIPOGLU
hatip@efes.net.tr