Re: [LINUX:3048] imdatt

Sait Karalar (k-sait@bimel.com.tr)
Thu, 30 Oct 1997 18:40:33 +0200 (EET)

On Thu, 30 Oct 1997, Emrah CAGLAR wrote:
> Arkadaslar su baska liste kurulma olayini biraqksanizda bildiklerinizi
> bilmeyenler le paylassaniz 2 gundur yardim istiyorum derdimi anlatiyorum
> cevap gelmiyor neden se sorunum su :slackware 3.3 u kurdum herseyim ok ama
> ppp baglanti yapamiyorum
> pppsetup diye bisi aldim bir arkadasdan /bin icine kopyaladim
> pppsetup yazinca bana bash: /bin/pppsetup : no scuh a file or directory
> diyor ama ls diyince pppsetup orda yesil renkde duruyor neden acaba yaridm
> lutfennnn

~_~ ...

cd /bin
./pppsetup 'i denedin mi?

Ayirca /usr/doc altinda `ppp-on` diye bi nesne olcakti...
onu denedin mi!?

pppd daemon kurulu mu!

NE cesit bir baglanti yapacaksin! ISP ye telefon cevirmeli mi yoksa
leased line mi var...
modem 'i nasil configure ettin...

vb. sorularin cevaplarini daha once listeye gecti isen pardon... arada
silmisimdir...

Son olarak...

eger ISP ye tel ile baglancaksan,
pppd yi kurup, /usr/doc/ppp-on u ve oradaki conf. lar ile
baglanabilirsin gibi geliyor bana, ama suphem var...!

Cunku hic yapmadim...Aslinda bir ara `engur diye bir arkadas` la
aratmistik ama login password kisminda cakilmistik...

Basarilar dilerim...{Cok can sIkIcI olabiliyor...}

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV
Department of Mathematics Consultant