Re: [LINUX:3048] imdatt

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 30 Oct 1997 16:32:48 +0300 (EET)

On Thu, 30 Oct 1997, Emrah CAGLAR wrote:

> Arkadaslar su baska liste kurulma olayini biraqksanizda bildiklerinizi
> bilmeyenler le paylassaniz 2 gundur yardim istiyorum derdimi anlatiyorum
> cevap gelmiyor neden se sorunum su :slackware 3.3 u kurdum herseyim ok ama
> ppp baglanti yapamiyorum
> pppsetup diye bisi aldim bir arkadasdan /bin icine kopyaladim
> pppsetup yazinca bana bash: /bin/pppsetup : no scuh a file or directory
> diyor ama ls diyince pppsetup orda yesil renkde duruyor neden acaba yaridm
> lutfennnn

Oncelikle, kopyaladiginiz sey bir script olabilir ve de icindeki
directory/file tanimlarinda bi sorun vardir.. 'pppd' genelde /usr/sbin
altinda olur ve eger siz yeni bir ppp daemon kurmadiysaniz (ki oyle gibi)
path veya parametre hatasi vardir.. pico/vi/joe (ne kullaniyorsaniz artik)
ile bahsettiginiz /bin/pppsetup dosyasinin icine bir bakin!
Dosyanin gozuktugu renk onemli degil ama permissionlarinda -x- olup
olmadigini kontrol edin, yoksa chmod 700 pppsetup yapin (root iseniz!)..
Burdan baska birsey soylemek zor... Ayrica PPP baglanti icin HOWTO'lar cok
guzel anlatiyor... /usr/doc/ppp altina bir gozatin...

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]