Re: [LINUX:3020] Re: Ynt:

Mustafa Buyukalpelli (Mustafa.Buyukalpelli@ege.edu.tr)
Thu, 30 Oct 1997 11:35:34 +0200

Murat Hatipoglu wrote:

> [...]
> satir aldim.
> Evet linux listesi iyi isleyen listelerimizden birisi. Ve
> Muhammet'in de dedigi gibi bunlar toplanarak FAQ haline getirilebilir.
> Fakat benim dusundugum, istedigim ve ciddi listelerde uygulanan ( daha
> once bir arkadasimla uzerinde konustugumuz sekli ile) yol su sekilde:
>
> * Sorunu olan kisi listeye mailini atiyor.
> * Bu konu hakkinda fikri olan ve cozum uretebilecek kisiler
> cevaplarini SADECE SORU SAHIBINE mail ile iletiyorlar.
> * Sorun sahibi bu mailleri inceleiyor, degerlendiriyor ve cozum
> bunlarin icinde ise sorununu hallediyor.

Burada hersey sorun sahibinin bilgi ve yetenekleri siniri icinde.
Herhangi kotu bir niyet olmaksizin, dogru bir cozum gumburtuye
gidebilir. Veya gelen yanlis bir bilginin sorun sahibinin kafasini daha
da karistirmasi muhtemel. Ayrica benim icin dogru olan yontem bir
baskasi icin hamallik da olabilir. Dolayisyla herkesin bu cevaplardan
alabildigini almasi en guzeli. Kaldi ki bu cevaplardan sadece o
problemin cozumunden cok daha fazlasini ogreniyoruz. (Kagan beye
tesekkurler.)

Not: Ege universitesinde usenet destegi olmayan lokal bir news server
kuruldu.
Burada linux tartisma gurubu da acildi. Duruma gore daha ozel linux
tartisma guruplari da acabiliriz.

news.ege.edu.tr
ege-danis.yazilim.linux

> * Ardindan da gelen maillerin icerikleri hakkinda.. Su kisi soyle
> bir oneride bulundu fakat o su yuzden olmadi ve su kisi sunu dedi ve ben
> de uzerinde sunu ekleyerek sorunu cozdum gibi bir ozet maili gonderiyor.
>
> Iste size FAQ olustururken ya da arsivlere baktiginizda sorun ile
> ilgili herseyi iceren bir mail. Boylece gereksiz (aslinda maillerin hic
> birisi gereksiz degil.. daha once soylendigi gibi .. ama benim kastettigim
> herkesi ilgilendirmeyene yakin birsey:) mail trafiginden de kurtulmus
> [...]

Network.Yonetim.Grubu	+90 232 3881080/280
Ege Universitesi		Bornova/Izmir