Re: [LINUX:3024] Re: Ynt:

Can Baysal (baysalc@boun.edu.tr)
Wed, 29 Oct 1997 15:13:07 +0200

Frank Kagan Gurkaynak wrote:

> ?? neden yaw.. ben yarim saat arastirdigim bir cevabi tek kisiye vermek
> istemem, birden fazla kisinin yararlanabiliyor olmasi olasiliginin
> bulunmasini tercih ederim.

Selam;
Bu tamamiyla liste uyelerinin is disiplinine bagli. decstation-managers
diye bir listeye uyeyim, buradaki ULTRIX sistemler yuzunden, kesinlikle
listeye cevap yazmak yasak. Sorunu olan kisi de isi halloldugu zaman (ya
da cok seyrek olarak hallolmadigi zaman) bir SUMMARY hazirlayip (hatta
kural Subject:'e SUMMARY kelimesini koymani da soyluyor) listeye
gonderiyor. Genelde Mustafa hoca'nin soyledigini yapip once okudugum
icin linux'la ilgili herhangi bir derdimde bu listeye gelmek zorunda
kalmadim. Ama DEC'le ilgili okuyarak cozemedigim (bilmeyenlere not,
DEC'ten mini system boyutunda bir sey satin alinca, kitaplari da
aliyorsaniz ki almalisiniz, makinanin kapladiginin 2-3 kati yer
kaplayacak bir de kitap rafi almaniz lazim, kesinlikle abartmiyorum) her
sorunu decstation-managers sayesinde halledebildim.

|  Can Baysal <baysalc@boun.edu.tr> |        System Manager       |
		never cared for what they say
		never cared for games they play
		never cared for what they do