Re: [LINUX:3014] Ynt:

Murat Hatipoglu (hatip@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 29 Oct 1997 12:23:54 +0300 (EET)

On Tue, 28 Oct 1997, MuhaMMeT TASCILAR wrote:

[silindi]

> Burada yazilanlari severek takip ediyorum.
> Hatta yakinda bu yazilanlari FAQ olarak yayinlamayi bile du$unuyorum.

Selam..

Bu konuda bir iki sey soylemek istiyorum. Tartismanin takip
edildigini dusunerek sadece hatirlanmasini saglayacak son mailden iki
satir aldim.
Evet linux listesi iyi isleyen listelerimizden birisi. Ve
Muhammet'in de dedigi gibi bunlar toplanarak FAQ haline getirilebilir.
Fakat benim dusundugum, istedigim ve ciddi listelerde uygulanan ( daha
once bir arkadasimla uzerinde konustugumuz sekli ile) yol su sekilde:

* Sorunu olan kisi listeye mailini atiyor.
* Bu konu hakkinda fikri olan ve cozum uretebilecek kisiler
cevaplarini SADECE SORU SAHIBINE mail ile iletiyorlar.
* Sorun sahibi bu mailleri inceleiyor, degerlendiriyor ve cozum
bunlarin icinde ise sorununu hallediyor.
* Ardindan da gelen maillerin icerikleri hakkinda.. Su kisi soyle
bir oneride bulundu fakat o su yuzden olmadi ve su kisi sunu dedi ve ben
de uzerinde sunu ekleyerek sorunu cozdum gibi bir ozet maili gonderiyor.

Iste size FAQ olustururken ya da arsivlere baktiginizda sorun ile
ilgili herseyi iceren bir mail. Boylece gereksiz (aslinda maillerin hic
birisi gereksiz degil.. daha once soylendigi gibi .. ama benim kastettigim
herkesi ilgilendirmeyene yakin birsey:) mail trafiginden de kurtulmus
oluyorsunuz.

???

Saygilar.

Murat Hatipoglu