Re: [LINUX:3004] Re: Yine BEN!

Abdul M. OZTURK (mozturk@risc01.ktu.edu.tr)
Tue, 28 Oct 1997 08:50:29 -0500 (EST)

> Selamlar...ben burada olaya bir baska boyut getirmek
> istiyorum...sistem portlari malesef 6667-7777 arasi degil...genelde
> baglanilan servera gore degisiklik gosteriyor...yani bazi servlara
> 5000'li portlardan baglanmak mumkun...ayrica birde bunun yaninda cogu
> server 6660-7777 arasi calisiyor (kullanicilariniz serverin gizli
> portlarini bulmadilarsa tabii :) )
> yani demek istedigim bunun pek bir onlemi yok gibi ama en azindan
> 6660-7777 sorunu biraz olsun cozebilir sanirim...

Herkeze tessekkuler ama ben bu olaya daha degisik bir olay ile bakmak
istiyorum .yani IRC yapan sahislar karsi server hangi porttan baglandigi
benim icin onemli degil .Benim icin onemli olan IRC yi calisirdigi zaman
karsi server a baglanmak icin bulundugu serverdan kacinci porttan
baglandigi .Eger ben benim server imda cikisi iptal edersem ancak irc yi
durdurabilirim .ama haa antiparantez belirteyim - irc ciktigi port ile
baglandigi port ayni port nosuna sahipse pardon yani - ...
Saygilarimla,

Mennan OZTURK
Karadeniz Technical University
Physics 3