Re: [LINUX:2992] Re: Yine BEN!

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 24 Oct 1997 15:23:12 +0300 (EET)

On Fri, 24 Oct 1997, Frank Kagan Gurkaynak wrote:

Rebot dediginde alet 'sending TERM signal to process' gibi bir yerde
takiliyor ve de 'System halted'a ulasamiyorsa, buyuk olasilikla inittab'da
bir ayarsizlik var demek ki.. Genelde, eski bir surum ustune yenisini
kurunca bu oluyor.. Init'deki level'lerin degismesi yuzunden oluyor..
Ayni sorunlarla ben de karsilasmistim, inittab'i duzenlediginizde sorun
kalkiyor...
Ayrica calismakta olan bir shutdown'u durdurmak icin (eger yeterince
vaktiniz kaldiysa!!!) shutdown -c yapin... (Reboot'da da eger -f
yapmiyorsaniz calismasi lazim...)

> CTRL-ALT-DEL reboot calistirir (/etc/inittab'dan degistirilebilir)

> Bu dagitima ozgu bir sorun.. su anda deneme sansim yok, ancak bana bu
> Slackware 3.x'lerde (nadiren) oluyordu. hatirladigim kadar ile (feci
> atiyor olabilirim), shutdown isini takip eden /etc/shutdown gibi bir dosya
> varligini hatirliyorum (bu dosya oldugu zaman shutdown already running
> uyarisini aliyordunuz gibi bir sey). Sanki bu dosyayi silip yeniden
> shutdown dediginiz zaman oluyordu.. ??
>
> Shutdown isi aslinda bir miktar karisik ama eninde sonunda init 0 veya
> [...]

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]