Re: [LINUX:2989] Re: Yine BEN!

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Fri, 24 Oct 1997 10:18:23 +0300 (EET)

Sanirim yazdigim onca seyi anlamadiniz.Ben sadece boyle bir durum neden
olusmustur diye sordum..Ctrl-Alt-Delete veya "kapatip acin" gibi
fikirlerde geldi ancak unutmayin burda unix bir sistemden bahsediyoruz
win95 degil.
Bugun makinami geri acabildim ancak bir dahaki sefer acabilecegim ne
malum? O zamanda "Acip kapatmayi dene" mi diyeceksiniz?
Sorduklarimdan biri su idi..
Shutdown islemi kill edilemiyor mu?shutdown -r now& komutu verdim makina
reboot etmedi ..bende ikinci sefer ayni komutu verdim, "reboot already
running" uyarisi verdi.eski shutdown islemini kill etmek istedim
olmadi.Simdi yine soruyorum.Shutdown islemi kill edilemiyor mu?
Ediliyorsa nasil?Tesekkurler.
A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science