Re: [LINUX:2980] Re: Linux vs Win98

Cem Eryasar (eryasar@netas.com.tr)
Thu, 23 Oct 1997 14:08:12 +0300

Frank Kagan Gurkaynak wrote:

> Bence herhangi bir urune "ticari" destek veremeye karar vermis ucuncu
> sahislar, bu konudaki calismalarini kendileri ortaya cikarmak
> durumundalar, yani bir isi ticari yapmanin anlami bu. TR'de linux temelli
> cozumler ureten ve destek veren sirketlerin varligindan haberdarim, ama
> sanmiyorum ki bu sirketler "ortaya cikmak" icin "birilerinin" calismasina
> gerek duysunlar..

Fiziksel olarak olmasa da dusunsel acidan bence duyuyorlardir.
Soylemek istedigim, Linux'un ticari olarak destek verilebilecek
bir urun olup olmadiginin da aydinliga kavusturulmasi lazim.
Bunu aday cozum ortaklarinin yapmasini beklemek yanlis olur.

Benim gordugum, 'Neden Linux?' sorusunun cevabinda eksik kalan da bu.
Linux karsilastirmalara girmek zorunda. Gunumuzde ilgi gormek icin
'ne kadar yetenekli' oldugun degil 'digerlerinden ne kadar daha iyi'
oldugun onemli. Grafiklerde ne kadar basarili gozuktugun onemli.

linux.org.tr'da biraz dolastim - internet erisimim oldukca yavas :(-
cok iyi aciklamalar var ama boyle karsilastirmalara rastlayamadim.
Newsletter'da kimi son zamanlarda up-time rekorlari gibi notlar vardi.
Test sonuclari falan da vardi galiba. Ama bunlari toplu halde bulamadim.
Boyle bir adres bilen varsa gondersin.
Boyle bir calisma yapilirsa da haber verilsin. Elimden geldigince
yardim etmek isterim.

Iyi calismalar.
Cem.