Re: [LINUX:2944] Re: Calisan bir programin stdout ve stderr ciktilari nasil yonlendirilir ?

Onur Volkan HATEM (volkan@global-one.net.tr)
Sat, 11 Oct 1997 19:01:22 +0200

Frank Kagan Gurkaynak wrote:

> On Fri, 10 Oct 1997, [iso-8859-1] Bülent Erdemir wrote:

Kagan baslangicta yapmaniz gerekeni soyledi...
eger, programi bi defa baslattim ve durdurmak
istemiyorum diyorsaniz ve eger program su anda
ciktisini (stdout ve stderr) bir tty'a gonderiyorsa
makinaniza ttysnoop kurarak ayni tty yi baska bir yerden
izleyebilirsiniz.

Ayni anda hem tty'a hem de bir dosyaya yazsin
istiyorsaniz

A | tee dosya_adi

isinizi gorecektir.

-volkan