Re: [LINUX:2934] Re: telnet ile Xwindows

Mustafa (mustafa@bimel.com.tr)
Fri, 10 Oct 1997 13:45:06 +0300 (EET DST)

On Fri, 10 Oct 1997, Onur Volkan HATEM wrote:

> Date: Fri, 10 Oct 1997 13:15:27 +0300 (EET DST)
> From: Onur Volkan HATEM <volkan@global-one.net.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:2934] Re: telnet ile Xwindows

> Hayir. Calistirilamaz.
hayir o kadar da degil. Windows'u X terminal'e ceviren
yazilimlar var. Bildigim bir tanesi Frontierin Suit'i. Suit 96
yada 97 NT 'de de calisiyor.Ama olay telnetle girip startx
calistirmak olarak dusunulmemeli unix de calistigin X
uygulamalarinin GUI'sinin pc'inde gorunmesi. Bu tur
yazilimlar bele$veyr bulunamasa bile 30 gunluk kisitli
versiyonlari sagda solda vardir diye dusunuyorum. Dos icin de
Xappeal belkim.

> hI hI :)

> Bence deneme :))
> yani, text ekraninda gui calistirmayi denemek
> yerine daha yararli ugraslara girebilirsin:
>
> mesela dokuman cevir :))
>

> -volkan

ps2volkan: Alo son mailime cevap vermedin.

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|WARNING !! Failure During Boot. No Cpu's Found !! Proccessing Skipped |
|The fire was discovered then the security problem arouse |