Re: [LINUX:2915] Re: partitionlar

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Thu, 9 Oct 1997 17:31:01 +0300 (EET DST)

On Thu, 9 Oct 1997, Senol Gulgonul wrote:

> [...]

NiCin riskli olsun ki aynI harddiske kurmak. YaklaSIk 3 seneden beri linux
kullanIyorum. Ve de hep aynI disk Uzerine kurarIm linux'u. Simdiye kadar
ne backup aldIm ne de birSey kaybettim bu yUzen. insanlarI gereksiz yare
panik yaptIrmamak lazIm diye dUSUnUyorum. Tabi ki her zaman bir risk
vardIr ve backup almak her zaman iyidir. Ama siz biraz abartmISsInIz olayI

SaygIlar, Sevgiler

Selami.