Re: [LINUX:2919] baska bir sorun daha ;)))

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Thu, 9 Oct 1997 14:11:03 +0200 (METDST)

On Thu, 9 Oct 1997, Kaan Gunes Celik wrote:

> KGF 'a yardimci oldugu icin cok tesekkur ederim. Ama maili bugun aldim ve

KGC sorar da KGF yardimci olmaz mi :-))

> simdi sorun xv'da :)
> can't open display diye bir sorun cikartiyor. Sorun belli ama nasil
> duzeltebilirim. cunku daha once sadece ascii modda linux kullandim. xv ile
> tanisma sansim hic olmasmisti ;)

:-)).. Sadece merak X calisiyor degil mi ??

startx veya openwin ??

eger bunlari calistirmadiysan ilk olarak ekran karti icin ayarlarini
yapman lazim..

xf86setup

install ettigin paketlere bagli olarak

XF86SETUP (yoksa XF86Setup'miydi?)

da isini gorebilir..

son bir hatirlatma daha, sistem ayarlari disindaki isler icin kendine bir
kullanici ac ki gunluk islerinle sisteme ait dosyalari kazara degistirme
tehliken olmasin...

> saygilarimla

KGF