Re: [LINUX:2903] PCNet dergisi..

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Tue, 7 Oct 1997 21:27:56 +0300 (EET DST)

On Tue, 7 Oct 1997, Gorkem Cetin wrote:

> PCnet dergisi 1. sayisinda Linux CD'si vermis, yaninda da yeteri kadar
> dokuman . Linux'u tanitan yazinin ilk 4 satiri :
>
> " DIkkat, yanlizca ileri duzey kullanicilara onerilir. Linux, bir
> isletim sistemidir. Linux'u kurmak telafisi mumkun olmayan sonuclar
> dogurabilir. Llinux'u sisteminize kurmadan once diskinizde bulunan
> dosyalarin yedegini almaniz gerekmektedir. Bilgisayar kullaniminda
> deneyimli kullanicilarin da, PCNet CD'sinin ilk yardim bolumunde bulunan
> dokumanlari dikkatlice okumalari ve sonra Linux'u kurmalari onerilir."
>
> Yorum sizin . :)

> [...]

Bir arkadaSIm PCNet dergisinin verdiGi CD den linux'u kuramadIGInI
sOyledi. Directory yapIsIndan zannedersem. HiC CD den linux kurmadIGIm
iCin hangi directory de diye soruyor mu yoksa direk slakware
directory sine mi bakIyor bilmiyorum.

SaygIlar, Sevgiler

Selami.