Re: [LINUX:2886] linux-PPP

Tahir Buyukbasaran (buyukbas@science.ankara.edu.tr)
Fri, 3 Oct 1997 09:07:41 +0200 (EET)

Merhaba
PPP baglantisi icin bildigim dip var manual'ine bakarsan orada
yeteri kadar bilgi bulabilirsin manual'in sonlarina dogru bir de ornek
script...Senin PPP baglanti yapmak istedigin yer senden neler istiyorsa
scripti ona gore ayarlarsin...
Yanliz orada kendi ip adresini 0.0.0.0 olarak yaz...
mode'un da ppp olsun (mode ppp)...
/usr/doc/dip'e de bir bak orada da sample'lar var...

Saygilar...

Tahir Buyukbasaran
Ankara University CC
bbasaran@ankara.edu.tr