Re: [LINUX:2877] Re: Nfs Uzerinden Redhat kurulumu

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Wed, 1 Oct 1997 19:24:45 +0300 (EET DST)

On Wed, 1 Oct 1997, Tevfik Uret wrote:

> bana da yanlis export edilmis gibi geldi ??
> /redhat 193.140.87.4? (ro)
> gibi bisiy olsa gerek ??

YalnIS export olayI yok. redhat kurmaya CaliStIGIm makine Uzerinde
CalISabilir durumda bi slakcware var. Ondan mount edebiliyorum hiC sorun
yok. Hatta ilk Once ro olarak export ettim. Permission denied diyince
dedim acaba birSeyler mi yazmaya CalISIyo. rw olarak export ettim bide.
Ama tIk yok yani. Neyse. Sorun o deGil yani. ftp ile kurucam kolay
tarafInfa ama inat ettim bikere nsf den kurcam diye. Hadi hayIrlIsI.
BakalIm. Becerebilirsem bir gUn size haber vercem. Cok baSInIzI aGrIttIm.

SaygIlar, Sevgiler

Selami.