Re: [LINUX:2872] Nfs Uzerinden Redhat kurulumu

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Wed, 1 Oct 1997 10:01:01 +0200 (METDST)

On Tue, 30 Sep 1997 Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR wrote:

> Ben yine nfs Uzerinden redhat kurmayI denedim. Ama bu sefer kendi
> networkumuzdeki baSka bir makineye indirdim.
> Tabi yine baSarIlI olamadIm. Hata mesajI aSaGIda

yaw kotumser tarafindan kalkmisin.. simdi basit bazi sorunlar yuzunden
hemen o kadar kotumserlige kapilmayin yaw..

> * calling mount (193.140.87.3:/redhat, /tmp/rhimage, nfs, -1058209791,
> 0x8093f60)
> * writing network information to /tmp/ifcfg-eth0
> * writing network information to /tmp/network
> * network is configured, writing complete information
> * error in exec of second stage loader :-(
> * error: Permission denied

eee yani.. gayet acik.. RH boot disketi icerisinde minik bir yazilim var,
bu yazilimin amaci yukleme icin gereken donanimi tanimak ve diger
dosyalarin bulundugu ortami duzgun bir sekilde yapiya eklemek. Bundan
sonra paket vs secimlerini yapabileceginiz ikinci kisim yukleniyor..
(install2).

> Benim tahminime gOre mount ettikten sonra karSI makinede bir proGram
> CalIStIrmak istiyor. Fakat +x olmadIGI iCin CalIStIramIyior ve bu hatayI
> veriyor. ftp proGramlarI malesef permissionlarI ile birlikte
> indiremiyorlar dosyalarI.

??? come again ? buyuk dizinleri kopyalamak icin mirror kullan,
cok daha verimli (veya wget). Zira bu yazilimlar istedigin yapida
kopyalama yapmana izin veriyor.. Kaldi ki soz konusu dosyalari elle de
chown yapabilirsin..

Olmadi (daha cok tavsiye edebilecegim) FTP ile de install edebilirsiniz..
o zaman boot.img ve supp.img kullanmaniz gerekiyor..

> SaygIlar, Sevgiler
>
> Selami.

KGF