Re: [LINUX:2862] Nfs Uzerinden RedHat kurulumu

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Mon, 29 Sep 1997 16:03:53 +0200 (METDST)

On Mon, 29 Sep 1997 Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR wrote:

> Merhaba
> nsf Uzerinden redhat kurmayI deneyen oldu mu acaba? metu nun ftp sinden

evet..

> kurmak istiyorum ama olmuyor. not responding filan diye hata veriyor.

uzak baglantilar icin FTP dene.. bence daha sevimli.. Ayrica diger
konsollarda yaptigi hareketler ile ilgili detayli bilgiler yer aliyor..
onlari bir kontrol ediver, bazen karti autoprobe etmek iyi sonuc
vermiyor.. (karti buluyor dedigin bu olmasin..)

> buluyor. AnlamadIm yani sebebini. BOyle bir sorunla karSIlaSan oldu mu
> acaba daha Onceden?

baska bir makinadan sozkonusu makinanin network konfigurasyonunu da
deneyebilirsin..

> SaygIlar, Sevgiler
>
> Selami.

KGF