Re: [LINUX:2843] Re: TurkCe linux daGItImI

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Mon, 29 Sep 1997 13:20:49 +0300 (EET)

On Sat, 27 Sep 1997 Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR wrote:

> Ben de sevdim valla. HoS yani.

RedHat olmayacaksa ve de illa Turk kOkenli bir Sey olacaksa Tugra bizi
temsil etmesi bakImIndan bayaGI hoS bir isim. her ne kadar daha once bir
iki oy verme CalISmalarInda bulunmuS isek o isim egale edilmesi nedeniyle
yeni bir aday gerekli..

Bence volkanInda sOylediGi gibi Logo sorunuda COzUlUr bOylece zorluk
Cekmeyiz yani..

TuGra olarak olursa saha iyi olur.. benden ok.

;P

> SaygIlar, Sevgiler >
SaygIlar, Sevgiler

| Ugur ELCI |
| Office Tel : 90(312)4685300 - 3313 ext. |
| E-mail : uelci@tubitak.gov.tr |
| System Administrator Of Gazi University |