ISIM KONUSU _ Re: [LINUX:2847] Re: Redhat gondermeyin yeter artIkIn

ARiF UYSAL (uysal@ee.gannon.edu)
Sun, 28 Sep 1997 13:04:58 -0400 (EDT)

Ya Kagan,
Red Hat'in bize yolladigi maile gore.
Adamlarinin ismini ve logosu nu veya onlarin resmi urunune benzeyen veya
benzeyebilecek herhangi bir seyi bizim dist de kullanmamiz yasak.
Ama isim konusu son bulunca yeniden konusmak .. Iyi olur..
Ayrica ufak bir soru.. Bizim yapacagimiz linux serisi(??) seri olacak
degilmi? Bundan sonra cikan her turlu yeni kernle i.. guncellestirmek ve
cevirme yapmak lazim.. Tabii Ilk serid den sonrasi kolay olur. Neyse, is
bolumu yapacaklar yapacaksaniz yapin artik. Sanirim Turkiye de okullar
acildi. Dersler agir basmadan yapabilecegimizi yapalim.
Kolay gelsin.
ARiF UYSAL

ICQ# 3329588
Sleepless in Erie,PA

On Sun, 28 Sep 1997, Frank Kagan Gurkaynak wrote:

Merhaba..

Bu isim olayinda biraz kirici olmaya basladik sanirim,

> ICINDE REDHAT GE-CE-MEZ, biLmem annatabiLdim mi
> deli ettiniz adamI
> :PP

Acikcasi boyle bir sey soylenmedi, denen su:

" Second, you may not use our logo or other trademarks on the
product you create, or do anything else that makes it seem to be an official
product of Red Hat Software, Inc. The reason for this is to protect the
consumer, so that people who purchase your product do not think it is an
official product of Red Hat Software, Inc "

Bu hic bir sekilde icinde RedHat bulunamaz anlamina gelmiyor, dolayisi ile
bu kadar kesin yargilarda bulunmayin (tabii ki onerilen isim hakkinda
yeniden sirketle gorusmemiz gerekecektir, ozellikle ismi RedHat'i
andiriyorsa).

Sanirim linux.org.tr adminlerinden biri yakinda bu tur onerileri
gonderebileceginiz bir adres yaratir, daha sonra da belki usenet tarzi bir
oylama yapariz..

<Bundan sonrasi silindi malumunuz ;-)) >