Re: [LINUX:2840] Re: TurkCe linux daGItImI

Tolgay FICICI (tolgay@unimedya.net.tr)
Sat, 27 Sep 1997 12:20:14 +0300 (EET DST)

On Sat, 27 Sep 1997, Egemen Ergel wrote:

> Ne diyeyim isterseniz isminede FATIHin ASLANLARI diyelim....
>
> her olayi politize etme ve ideolojik hale getirmekte ustumuze yok ...

:)))
Bu Turkce Linux tartismasi hem burda hem linux-dist te surdugu icin
karisiklik oluyor...ama hata bende ayni seyi buraya yazmaliydim..
linux-dist e yazdigim mailin bir kismi..:

Birde ben su isim konusuna deyineyim dedim...bi tasta ben kuyuya atayim...
**** Tugra *** ya ne dersiniz...padisahlar yuzyillar boyunca kendilerini
^^^^^^^^^^^^^^
tanitmak icin onu kullanmislar...simdi bazi arkadaslar yeniceri, harem
^^^^^^^^^^^^^^^^
agasi filan koyalim bari diyebilirler...ama Tugra yillarca Turklerin
^^^^^^ vb..
simgesi olmus birsey...bence dusunulmesi lazim...

> --
> Egemen Ergel
> Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
> e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr
> ICQ UIN: 376434
> Tel : 90-212-2821121
> Fax : 90-212-2821120
> http ://www.teklan.com.tr

Tolgay FICICI
Sistem Admin
Unimedya Iletisim Hizmetleri ve Ticaret A.S.
Tel: 0 - 232 - 4640916