Re: [LINUX:2830] Re: TurkCe linux daGItImI

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Sat, 27 Sep 1997 10:55:28 +0300

adamlar bagirip duruyorlar ismin icerisinde REDHAT gecemez redhat cilar
izin vermiyor diye ama nafile sanirim kimse maillerini okumayip sadece
mail yaziyor galiba (yada SMTP leri calisip POP lari calismiyormu nedir
:) )

aslinda su anki durumumuza gore logo olarak postal yada takunya bile
onerebilirim ama siz bilirsiniz genede :)

isim olarak ise sunlar aklima geliyor

TRLUX
LINTR
Netekim

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd