Re: [LINUX:2812] Re: Pop Accounts

Ozerk Alpay (ozerk@corbina.net)
Fri, 26 Sep 1997 16:28:06 +0400

Murat Hatipoglu wrote:

> ulaSip
> iSi
> veya
>
> evet mevcut.... netscape :)

hehehe doGru, netscape yapIyor bu iSi =)

elm'i bilemem ama pine imap4 kullanarak yapIyor,configuration'da
Inbox-Path'e {mail.server.address}INBOX yaz
ayrIca hostname'i : adresinin at'den sonraki kIsmI olarak
deGiStir. imap4 pop3 login name ile username aynI olursa
iyi olur.

ben karISmam, ama murathan UstUne oturabilir.

saygIlar.

Ozerk.

Moscow, kalOriferleri yaksa artIk Su devlet, donduk.