Re: [LINUX:2813] Re: Pop Accounts

Duzgun GUL (duzgun@cc.emu.edu.tr)
Thu, 26 Sep 1996 15:21:52 +0300

Tevfik Uret wrote:

> pc icin pine var, sonra pegasus mail var, sonra sonra ne var di ?

simdi sorun bende mi yoksa mailler dagitiliyorken bir seyler mi
oluyorda ben anlatamiyorum.
dur bi daha anlatim..

bende bir PC var.. uzerinde de linux var ( not DOS or not 95 )
ve ben bu makine den netware accountuma gelen mailleri okumak
istiyorum..
makinemde ne dos ne de baska bisi yok ona gore..
pine ile sadece o makine ye gelen maillerimi okuyabiliyorum. tabi
telnet yapmaksizin..
kalkip ta LinWare de kurmak istemiyorum..
yani soyle eudora nin yaptigi isi yapicak ( ama text ortaminda olcak
Xwin calismicak yani )
benim pop acct : netware.ozel.com.tr ( attim kafandan biline ) yazicam
ve ordaki maillerim
netware makinesinden alip linux makineme tasicak bi program
pine veya elm yapiyorlarmi bu iSi , baktim ama bulamadim biSi ..
arti netscape den de mail okumak istemiyorum. cunku simdi oyle
yapiyorum :-((

umarim anlatabilmisimdir..

kolay gele..

ps : 3 manken + 1 penguen ( iyi fikir aslinda )

Duzgun GUL
EMU Computer Center
Duzgun.Gul@linux.org.tr