Re: [LINUX:2806] Re: Disk setlerin Win95 uzerinden kopyalanmasi

Electronical Engineer Koray Torun (torun@pluto.cc.ankara.edu.tr)
Fri, 26 Sep 1997 13:47:40 +0400 (MEDT)

On Fri, 26 Sep 1997, Ibrahim Elmasoglu wrote:

> Selam,
> Joliet standardi ile yazilmis CD ile uzun dosya isimlerini okuyamadim.
> Romeo (Win95 only, up to 128 char) standardi ile yazilan CD yi ise sorun
> suz kullaniyorum.
> Saygilar...

Peki sorunsuz olarak kullanabildigin bu CD'de asagidakilere benzer
fileler varmi :

* green.ENglish.txt
* green.english.txt

Bu dosyalari ayni dizin icinde farkli dosyalar olarak kabul edebiliyormu.
Yani dosya isimleri UpperCase veya LowerCase olarak mi tutuluyor (DOS'taki
gibi) yoksa buyuk,kucuk harf ayrimi varmi ?

On Fri, 26 Sep 1997, Frank Kagan Gurkaynak wrote:

> ??? neden, yani linux altinda da CD writer yazilimlari var

Bahsettigin bu programlari nereden bulabilirim ... (Ve kullanimla
ilgili varsa dokumanlari ...)

Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ...