Re: [LINUX:2797] Disk setlerin Win95 uzerinden kopyalanmasi

Ibrahim Elmasoglu (elmas@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Fri, 26 Sep 1997 12:01:43 +0200 (EET)

On Fri, 26 Sep 1997, Electronical Engineer Koray Torun wrote:

> Selamlar .....
> Daha once denemis olan veya fikri olanlar icin bir sorum olacak...
> Ben evdeki PC'me linux kurmak istiyorum. Disk setlerini ilk once bir
> CD'ye kaydetmek sonrada orada bu disk setleri kullanarak Linux kurmak
> istiyorum. Sorum su :
>
> CD'ye yazim islemini mecburen Win95 uzerinden yapicam.
> Yazim islemi icin su formatlari kullanabiliyorum.
> 1- Dos icin kullanilan bildigimiz 8+3 (ISO 9660)
> 2- Joliet de denilen Win95'in kullandigi format ki bu format (geriye
[sildim]

Selam,
Joliet standardi ile yazilmis CD ile uzun dosya isimlerini okuyamadim.
Romeo (Win95 only, up to 128 char) standardi ile yazilan CD yi ise sorun
suz kullaniyorum.
Saygilar...

Ibrahim Elmasoglu

elmas@itu.edu.tr