Re: [LINUX:2778] Re: Linux Distribution...

yucel (karaman@bimel.com.tr)
Thu, 25 Sep 1997 16:35:17 +0300

Bazilari tebessum eder ...bazilari bir seyler yapar...dunya boyle...her
isin bir baslangici vardir..ve bir yerlerden baslamak gerekir cunku
baslanmazsa hic bir seye ulasilamaz...su an elden gelen buysa ve sizin
elinizden daha iyisi geliyorsa neden yardimci olmayi denemiyor da
tebessumle bakiyorsunuz ki...Yardim elinizi uzatin bence...
Saygilairmla..
Yucel Karaman
email:karaman@bimel.com.tr