Re: [LINUX:2760] Re: Turkcemiz ve linuxumuz ...

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Tue, 23 Sep 1997 16:12:21 +0300

Giray Devlet wrote:

> ... Murat Parlakisik ?parlak@ceng.marun.edu.tr? wrote...
> ? ? majordomo@linux.org.tr'daki linux-dist'e uye olsunlar ... RedHat'den izin
> ? ? aldik onlarin distribution'u uzerine cali$acagiz ...
> ? bunun hakkinda biraz daha bilgi verebilirmisin
>
> Turkce Bir dagItIm yapma niyetindeyiz ... bunun icin gerekli fontlar,
> turkce klavye destegi, mesajlarin turkcele$tirlmesi, dokumanlar, man'lar
> etc ...
>
> ? ve ne kadar zamanda yapilmasi gerekiyor.
> zaman kIsItI yok ama ... ne kadar cabuk okadar iyi ..
>
> linux-dist'de bunlari tarti$iyoruz ... bekleriz ...

> [...]

turkcelestirme olayinda koordinasyonu ustlenmesi gereken bir gonulluye ihtiyac
var saniyorum ?
yani turkcelesecek dokuman ve programlari paylastirmak uzere.
boyle bir gonullu ortaya cikarsa (kusura bakmayin ben olamam) ben turkcelestirme
de uzerime dusen ne olursa kabul ederim