Re: [LINUX:2731] Re: hangi linux daha iyi?

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Thu, 18 Sep 1997 19:01:50 +0300

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR wrote:

> Benim de bir zamanlar boot disketimindeki (net.i iCin) kerneli kendim
> compile edip kullanmayI dUSUnUyordum. net disketinin bazI makinelerde
> biyere kadar gelip te CakmasI gibi problemlerden dolayI (bugUn baSIma
> geldi son olarak)
> Ama onu bilem beceremedim. BirsUrU problem CIktI. Ben de sonuC olarak
> vazgeCtim tabi ki.. bOyle bir projen varsa kendi boot disketini de kendin
> hazIrlayabiliyorsun demektir.
> Benim hazIrladIGIm boot disketi root disketinin file systemini
> okuyamIyordu mesela. (root distetini .gz yi aCmadan yapIyorum)
> [...]
Hic sorma... #@#^+%# bir scsi icin nasil boot/root falan filan yaratilir
hepsini ogrenmek durumunda kaldimdi... Bissuru bisii ile ugrasmak
gerekiyor ama sonucta is, sihirli komut rdev'de bitiyor...

Problemin ya da projen devam ediyorsa, yaz, beraber ugrasmaya
calisalim...

Iyi calismalar..

--
B.C.