Re: [LINUX:2727] Re: hangi linux daha iyi?

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Thu, 18 Sep 1997 13:41:55 +0300

Firestorm wrote:

> On Thu, 18 Sep 1997, Mehmet Can YILDIZ wrote:
>
> ?
> ? Dogrusunu ister iseniz bir isin kolayi var iken zorunu kullanmak konusunda
> ? inat etmek bence anlamsiz kaciyor.. RedHat'in Slackware'e gore daha kolay
> ? bir installayonu var ayrica sistem Control Panel gibi bir toolu da bence
> ? cok kullanisli, tamam alismisiz bazi seyleri komut satirindan yapmak
> ? bizlere daha kolay ve zevkli gelebilir ama yeni baslayan pek cok insan
> ? icin bu oldukca zor olur. Ayrica kullanmak istemeyenler icin instalasyonu
> [...]

tamam ben de redhat konusunda soylenenlere kIsmen katiliyorumbu soruyu soran
arkadasa da eger ilk basliyorsa redhat diyorum
ancaaak; isi ogrendiginde slackware kullanmaya baslasin vakit gecirmeden
slackware kullanmadan surekli redhat a alismak bazi guzelliklerden de uzak
kalmak olur bana kalirsa (bu ne demekse :) )