Re: [LINUX:2726] Re: hangi linux daha iyi?

Firestorm (berk@ceng.marun.edu.tr)
Thu, 18 Sep 1997 13:08:25 +0300 (EET DST)

On Thu, 18 Sep 1997, Mehmet Can YILDIZ wrote:

> Dogrusunu ister iseniz bir isin kolayi var iken zorunu kullanmak konusunda
> inat etmek bence anlamsiz kaciyor.. RedHat'in Slackware'e gore daha kolay
> bir installayonu var ayrica sistem Control Panel gibi bir toolu da bence
> cok kullanisli, tamam alismisiz bazi seyleri komut satirindan yapmak
> bizlere daha kolay ve zevkli gelebilir ama yeni baslayan pek cok insan
> icin bu oldukca zor olur. Ayrica kullanmak istemeyenler icin instalasyonu
> disindaki butun herseyini yine komut satirindan yonetmeniz mumkun
> RedHat'in. Lafin kisasi RedHat'in getirdigi kullanim kolayligi vakit
> [...]
Redhat konusunda dediklerinize katiliyorum, ve aslinda Girayin da dedigi
gibi bu bir zevk meselesi.Onun icin en iyisi en zevkli geleni kullanmak.
Bu benim gibi vakitin paraya esit olmadigi biri icin slakware olabilir,
o yuzden bende sifirdan olaya dahil olan biri icin Redhat derim.
Not: Simdi hangi linux diye soran vartandasa boylece ortakca REDHAT diye
seslenmis olduk (Gerci ben biraz cikintilik yaptim ama..).Umarim bu konulu
mail silsilesi burada son bulur.

Herkese iyi calismalar...

\-,_ . ,-----, . _,-/
, \ ~-, /|\ / , | , \ /|\ ,-~ / ,
_)\ | `\ ((|)) / - * - \ ((|)) /' | /(_
/, \_,/ \ `\ |M|`-' ' | ` `-'|M| /' / \,_/ .\
`-, ,\ | \ |M| |M| / | /, ,-'
(_ ,__` | `\ | |M| |Administrator| |M| | /' | __, _)
|||_/ berk@ceng.marun.edu.tr \_|||
//|\\ http://www.ceng.marun.edu.tr/~berk //|\\