Re: [LINUX:2722] Re: hangi linux daha iyi?

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Thu, 18 Sep 1997 11:23:38 +0300

Giray Devlet wrote:

> ? www.linux.org'da gosterilen butun o distribution list'lerden hangisi en
> ? iyisi? yoksa vanilya linux'u mu kullaniyim?
> ?
> kullanim ve installasiyon kolayligindan dolayi linux.org.tr olarak
> RedHat dagtimini tavsiye ediyoruz ...
>
> Sevgiler, Giray *?8-)

linux.org.tr olarak derken bir toplanti yapip bu kararin alindigi filan
aklima geliyo hemen,
oylemi gercekten ? toplanti da slackware icin dogusen cengaver yokmuydu,
kaybettiler mi ?
slackware in kurrulumu sanki redhat dan daha mi zor, neyse ... redhat'in 1-2
guzelligi var ama ben yine de derim ki slackware...
redhat sanki (in my opinion) kisisel mudahalelere pek izin vermiyo, pek
yakinda redhat kendini diger distributionlardan iyice (!) soyutlarsa
sasmam,...
slackware 3.3 u kullanin derim ben de ...