Re: [LINUX:2696] linux' i router olarak kullanmak uzerine

Mustafa Buyukalpelli (Mustafa.Buyukalpelli@ege.edu.tr)
Wed, 17 Sep 1997 10:07:42 +0300

Linux TCP/IP konusunda cok iyi routing yapiyor. Ama amaciniz IPX/SPX ise
Novellin zaten bu isler icin cok saglam urunleri var. 3.x serisi icin
Multi protcol router software var ve uzerinde WAN destegi var. Bu paket
Intranetware icinde de direkt var.Linux IPX/SPX routing yapiyor ama isin
icine kiralik hatlar girince destegi var mi bir fikrim yok.
IPX-howto da IPX routing konusunda oldukca bilgi var.

tparlar@tparlar.mku.edu.tr wrote:

> novell netware bir LAN i linux kullanarak kiralık hatla merkeze
> bağlamak istiyorum.
> Linux in routing özelliğini nasıl konfigure edebilirim?
> Bunu deneyen var mı?
>
> Iyi calişmalar.
> Tuba Parlar
> tparlar@tparlar.mku.edu.tr

Mustafa Buyukalpelli	Mustafa.Buyukalpelli@ege.edu.tr
Network.Yonetim.Grubu	+90 232 3881080/280
Ege Universitesi		Bornova/Izmir