Re: [LINUX:2689] X Window Cokmesi

Murat Arslan (arslanm@cyberdude.com)
Thu, 16 Sep 1999 15:47:34 +0300 (EET DST)

On Sun, 14 Sep 1997, Remzi AKYUZ wrote:

> Merhabalar;

Merhaba,

> Redhat 4.0 altinda X-window kullaniyorum.
> Fakat kullanirken X-window sistemi cokuyor.

Lutfen hata mesaJInI listeye geCiniz..
Server shutting down..
Error: ????
gibi birSey oLmasI LazIm..

Eger ALT-F? tuSLarIyLa X araSInda switch/deGiSim yaparken
X sunucunuz goCtu ise, sorun mouse'dan,.. X sunucunuzu aCmadan once
mouse'unuzu hafIzadan CIkartIn.. 'gpm -k'

> Nedenini bulamadim. Ayrica wine programini
> yuklemek istiyorum. Fakat elimde kaynak kodlari
> var. Nasil derleyebilirim. Herkese tesekkurler.

wine (yanLIs hatIRLamIYorsam) wine-MMDDYY.tar.gz gibi bir formata
sahipti..
tar -zxvf wine-MMDDYY.tar.gz diyerek dosyanIzI aCIn..
iCerisinde config ya da configure gibi bir shell script oLacak
onu CaLIStIrIn..
sonra da make ve make install..

ama,
bir programI kurmadan once README/INSTALL/QuickInstall gibi dosyaLarIn
oLup oLmadIGIna bakIn.. eGer varsa da okuyun..

koLay geLe,

---
Murat Arslan <arslanm@cyberdude.com>
Star Haber / Ankara