Re: [LINUX:2706] Re: linux web serverda sanal domain tanimlamak

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Tue, 16 Sep 1997 11:46:24 +0300

Omer Kurtulmus wrote:

> Selam, Benim de problemim o, hem linuxda hem NT de.
> Sanirim sen NT tarafini biliyorsun.
>
> Tek bir IP ile hem www.abc.com.tr, hem www.xyz.com.tr verebilir miyim?
>
> NT de bunu nasil yaparim?
> kullanilan web server NT nin IIS inden cikan web server.

apache nin son versionu NT dede calisiyor.
sanirim MS in ISS si ile bunu yapamazsiniz ...

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd