Re: [LINUX:2708] Re: linux web serverda sanal domain tanimlamak

Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 15 Sep 1997 19:54:13 +0300 (EET DST)

> merhaba,
> apache-1.2'de sanal domain tanimlamak icin 7 satir yaziyorsunuz.
>
> /usr/local/etc/httpd/conf/httpd.conf :
>
> #<VirtualHost host.foo.com>
Bu satirda IP olmasini hararetle oneriyorlar.
Ben CNAME makina yazdigimda sorunn cikartigi oluyordu, IP'ye
katadiktan sonra hic sorun yasamiyorum.
En az 10 tane sanal domain var web.bilkent.edu.tr uzerinde
apache, squid, pbs, isoc, lcweb, suncom, mars, ciapubs, scout,
k12, gsn, gsh, w3c, yil4, stk ...
> #ServerAdmin webmaster@host.foo.com
> #DocumentRoot /www/docs/host.foo.com
> #ServerName host.foo.com
> #ErrorLog logs/host.foo.com-error_log
> #TransferLog logs/host.foo.com-access_log
> #</VirtualHost>
>
> tabii bunlari yapmadan once o sanal domainler icin dns sunucunuzda gerekli
> tanimlamalari yapmaniz lazim.
>
> ornegin host'umuz www.wideman.com.tr olsun.
> makinemiz 127.44.31.42 olsun :)
>
> dns sunucusunda wideman.com.tr'a ait hosts dosyasina :
>
> IN A WWW 127.44.31.42
Bu satir yanlis ! (aceleye gelmis!)

Bu CNAME de olabilir; A kayiti olmasinda sorun olmamamsi lazim

Kolay gelsin
Mustafa Akgul