Re: [LINUX:2703] linux web serverda sanal domain tanimlamak

Murathan BostancI (murathan@ankara.edu.tr)
Mon, 15 Sep 1997 18:53:35 +0400 (MEDT)

merhaba,
apache-1.2'de sanal domain tanimlamak icin 7 satir yaziyorsunuz.

/usr/local/etc/httpd/conf/httpd.conf :

#<VirtualHost host.foo.com>
#ServerAdmin webmaster@host.foo.com
#DocumentRoot /www/docs/host.foo.com
#ServerName host.foo.com
#ErrorLog logs/host.foo.com-error_log
#TransferLog logs/host.foo.com-access_log
#</VirtualHost>

tabii bunlari yapmadan once o sanal domainler icin dns sunucunuzda gerekli
tanimlamalari yapmaniz lazim.

ornegin host'umuz www.wideman.com.tr olsun.
makinemiz 127.44.31.42 olsun :)

dns sunucusunda wideman.com.tr'a ait hosts dosyasina :

IN A WWW 127.44.31.42

seklinde bir satir ekliyorsunuz. olay bitiyor.

calismalarinizda basarilar.

Linux is The BEST MuratHan BostancI
+++++++++++++++++ murathan@ankara.edu.tr
Gulmezsen Doverim Ankara ftpadmin