Re: [LINUX:2703] linux web serverda sanal domain tanimlamak

Omer Kurtulmus (omer@alnet.net)
Mon, 15 Sep 1997 18:55:24 +0400 (EET DST)

On Mon, 15 Sep 1997, Murat Gezer (merkez) wrote:

> Merhabalar,
>
> apache web serverda sanal bir web domaini tek bir ip kullanarak nasil
> tanimlayabilirim.
> Ornegin
> dns serverda ww.xx.yy.zz gozuken web servera nasil x tane sanal web
> domaini tanimliyabilirim.
>
> maalesef NT de bu cok kolay yapiliyor ancak LINUX ta bunun yolunu
> bulamadim. yardimci olacaklara simdiden tesekkurler

Selam, Benim de problemim o, hem linuxda hem NT de.
Sanirim sen NT tarafini biliyorsun.

Tek bir IP ile hem www.abc.com.tr, hem www.xyz.com.tr verebilir miyim?

NT de bunu nasil yaparim?
kullanilan web server NT nin IIS inden cikan web server.

Omer