Re: [LINUX:2659] Re: www.linux.org.tr

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Wed, 10 Sep 1997 10:49:00 +0300

Frank Kagan Gurkaynak wrote:

> eee suraya goz attin mi :
>
> http://www.cs.itu.edu.tr/~uyar/linux/turkce.html
>
> Turgut bayagi bir yol almisti bu konuda.. pek sorun ciktigini
> hatirlamiyorum...

Sorunum su... setfont ilefont'u iso09.16'ya set ediyorum. loadkeys ile
trq.map'i da yukluyorum... i harfi mesela, turkce klavyedeki i tusuna
basinca cikiyor.. Gel gelelim, yumusak g u: falan gibi harfleri gormeyi
basaramadim...

Benzer bir durum xterm'de de soz konusu... Tek basarili olabildigim yer,
Netscape communicator'un web page editoru... Onda sorun yasamadim...

Bir karakter dizisi echo edilmesinden bahsediyordu dokumanlar. Ama NASIL
dosyalari ile BENI oku dosyalari arasinda bu karakter dizisinin ne
oldugu konusunda celiski vardi...

Ya medet!

> hehe.. isler yogun anlasilan :-)))

18:30'dan sonra, net uzerinde... qwcl ilen... ;)

> sevgiler..

sevgiler bizden ;)

--
B.C.