Re: [LINUX:2630] Re: turkce icin karakter set

Fevzi Alimoglu (alimoglu@cmpe.boun.edu.tr)
Mon, 1 Sep 1997 13:16:38 +0300 (EET DST)

Peki diger Unix/X Windows kullanan makineler icin ne yapilabilir.
Bizde bir miktar DECStation, SunOS ve Solaris var da..

Saygilar

On Mon, 1 Sep 1997, Murat Balkas wrote:

> Merhaba...

> Bunun icin linux icin hazirlanmis turkce fontlari kullanman gerekiyor.
> En azindan ftp.ehb.itu.edu.tr adresindeki /pub/linux/Turkce altindaki
> turkish.con.sup.tar.gz dosyasini alirsan bu dosyanin icinden cikan
> tr16x8.fnt dosyasini kullanabilirsin. Ya da daha kolay bir yol : Standart
> fontlar arasindan iso09.f16 fontu isini gorebilir.
> Iyi calismalar...

Fevzi ALIMOGLU
Email: alimoglu@cmpe.boun.edu.tr