Re: [LINUX:2627] ppp acil yardim bekliyorum!!!!!!!!!!!!!1

Mustafa Melih Asik (okana@superonline.com)
Thu, 27 Feb 1997 12:34:29 -0800

Anladigim karadiyla ISP nizin DNS number larini ve cart curt larini tam
olarak bilmiyorsunuz.Ilk once DNS(Domain Name Server) larin dogru olup
olmadigina dikkat edin.
/etc/resolv.conf du dosyada DNS number lar olmali ornegin ben
superonline dean baglaniyorum benim DNS duzenim soyle olmali..

domain superonline.com
nameserver 194.242.73.12
nameserver 194.242.73.13

Bu nu yapinca DNS islemleriniz hallolmus oluyor.

Sizin yapmaniz gereken

domain ges.net.tr
nameserver ************
nameserver ************

Bir de ISP iniza static veya dynamic IP kullandigini sorun.Bunlar cok
onemli.Ya onlar size her baglanisinizda bi IP veriyorlardir yada her
baglanista sabit(static) bir IP niz vardir...

Ben yinede sizin

http://www.linux.org
http://www.redhat.com
http://www.linux.org.tr

Sayfalarina bir goz atin ve PPP ile ilgili howto ve FAQ lari makinenize
download edip , uygulayin.
Bende bu PPP olayi ile cok ugrasmistim :)

Sevgilerle...

Okan Asik

CAT