Re: [LINUX:2504] Re: linux & concole

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Fri, 29 Aug 1997 10:09:27 +0300

Atakan Gurkan wrote:

> Selamlar,

> dosyasInda

> Bunlar feci halde group'a benziyor. Belki user degildir. Bende
> slackware
> var ve default olarak boyle bir dosya yok. Sizde nerden peydah olduki?
>
> sevgi, saygi, security olayi...
>
> Atakan

belki bu cevap biraz gec oldu ama bu meyilii yeni farkettim :-((

Slackware 3.2 versiyonunda boyle birsey var ben kullaniyorum ise de
yariyor
mesela root disinda kimsenin konsoldan girmemesi icin
-:ALL EXCEPT root:tty1 tty2 tty3 tty4 tty5 tty6
ya da
anybody gibi bir user disinda kimsenin disaridan baglanmamasi icin
-:ALL EXCEPT anybody:ALL