Re: [LINUX:2584] Selam

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Sat, 16 Aug 1997 17:05:12 +0300 (EET DST)

On Sat, 16 Aug 1997, Kaan CELIK wrote:

> Merhaba. Bu sene icinde linux'la tanismis birisi olarak bu isletim
> sisteminden cok memnunum. Linux'u kendi bilgisayarima kurmak istiyorum
> fakat birkac denemede basarisiz oldum. Cekirdek olarak linux kurabilmek
> icin hangi seri gerekli.
> Saygilarimla...

Temel olarak a serilerini kurmanIz gerekir. Slackware 3.3 te 9 disket.
Onun haricinde eGer evden internete linux Uzerinden baGlanmak isterseniz n
ler de gerekir. Onlar da 6 disket. Derleyicileri kurmak isterseniz onlar
da d disk serileri iCinde. Onlar da 13 disket. Ve de kernel'i yeniden
compile etmek filan isterseniz k larI kurmanIz gerekir. Onlar da 6 disket.
Tabi ap leri unutmamak lazIm. Onlar da x gerektirmeyen uygulamalar.
KurmadIGInI zaman linux pek birSeye benzemiyor.
Benim size minimum olarak a, ap leri, internet e baGlanmak isteyeceGinizi
dUSUnerek te n leri tavsiye ederim. Ama disk sorununuz yoksa d leri de
mutlaka kurmalIsInIz bence. Her zaman compile edilecek/edilmesi gereken
birSeyler CIkIyor. Yeni birSeyler denemek istiyorsunuz falan filan..
Kolay gelsin.

SaygIlar, Sevgiler

Selami.