Re: [LINUX:2575] Sound Vision

Gorkem Cetin (e077245@orca.cc.metu.edu.tr)
Thu, 14 Aug 1997 17:20:08 +0400 (MEDT)

On Thu, 14 Aug 1997, TUMER ARiF wrote:

> Ben de yeni bir Sound Vision var , ESS1868 modeli . Ama bir turlu
> tanitmayi beceremedim . Sound Blaster driver lari ile uyumlu degil .
> Sanirim ESS1688 olsaydi uyumluymus ama ... :( ... Neyse bu karti linux e
> nasil tanitacagimi veya driver ini nerden bulabilecegimi bilen var mi ?

evet 1688 de sorun yoktu... linux 2.1.x den sonra OSS/Linux (open sound
system) ile ess1868 destegi de geliyor. OSS/Linux 'un 3.7 surumunden daha
oncesinde 1868 suruculeri yok.
http://personal.eunet.fi/pp/voxware/new_cards.html adresinde
surekli guncellenen kart listesi var.

bu arada, guzel haber, creative awe32 kart ozelliklerini acikladi.
linux awe kartlarini awe32 olarak goruyor :)

Iyi calismalar - Gorkem