Re: [LINUX:2560] x windows ayarlari

A.Gurcan Ozturk (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Tue, 12 Aug 1997 09:15:03 +0400 (EET DST)

Linux icin X server ayarlarini yapmak icin XR11 dizinindeki xf86config
veya XF86Setup programlarini calistirabilirsiniz.Elbette linux kurulurken
source dosyalarin kayitli olmasi gerekiyor:)

Daha fazla bilgi icin www.linux.org.tr nin faq dosyalarini
okuyabilirsiniz.(Bu arada benim verdigim bu bilgiler Slackware icin,
siz Redhat veya Slackware belitrmemissiniz.)Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
Ege Universitesi
Fen Fakultesi Matematik Bolumu
http://alpha.sci.ege.edu.tr/~aozturk